מהן הסיבות שאנו בוחרים מותגים?
מוניטין ותדמית של מותג: אנשים עשויים להעדיף מותגי אופנה מסוימים בגלל המוניטין והתדמית הקשורים למותג. לדוגמה, למותג יוקרה עשוי להיות מוניטין של ייצור ביגוד ואביזרים איכותיים ויקרים.
סגנון אישי והעדפות: אנשים עשויים להעדיף מותגי אופנה מסוימים מכיוון שהם מתיישבים עם הסגנון וההעדפות האישיות שלהם. לדוגמא, מי שמעדיף סגנון נינוח ונינוח עשוי להעדיף מותג שמתמחה בלבוש קז'ואל.
מעמד חברתי וסמלי סטטוס: אנשים עשויים להעדיף מותגי אופנה מסוימים מכיוון שהם נתפסים כסמלי סטטוס ויכולים לשמש לאותת סטטוס חברתי. לדוגמה, לבישת מותג יוקרה עשויה להיראות כסמל סטטוס בגלל העלות הגבוהה הקשורה למותג.
נאמנות למותג: אנשים עשויים להעדיף מותגי אופנה מסוימים מכיוון שהם לקוחות נאמנים במשך זמן רב ופיתחו זיקה רגשית חזקה למותג.
המלצות של סלבריטאים ומשפיענים: אנשים עשויים להעדיף מותגי אופנה מסוימים מכיוון שהם קיבלו תמיכה או שיתוף פעולה עמו על ידי ידוען או משפיע שהם מעריצים.
המשימה והערכים של המותג: אנשים עשויים להעדיף מותגי אופנה מסוימים מכיוון שהם מתיישבים עם הערכים והשליחות האישיים שלהם. לדוגמה, אנשים מסוימים עשויים להעדיף מותגי אופנה בני קיימא ועשויים מבחינה אתית.